Контекстна реклама

Контекстна реклама є методом цільового підходу до інтернет-реклами. Це хороший спосіб залучити потенційних клієнтів та зацікавити їх у тому, що ви можете запропонувати. Причиною є те, що контекстна реклама розміщується на сторінках, які мають зміст, відповідний вашому оголошенню.

Контекстна реклама, можна сказати, зондує інтерес відвідувачів і мотивує їх відвідати конкретні сайти, що пропонують потрібні користувачеві послуги або товари. Контекстну рекламу можна назвати і “розумною рекламою” – вона ніби то розвиває розуміння клієнтів із єдиною метою – узгодити пропозиції до потреб клієнта.

Які переваги контекстної реклами?

По-перше, це збільшення трафіку на власний веб-сайт. А якщо до цього була здійснена реєстрація сайту в каталогах, багато з яких є рейтинговими, то це також сприятиме і притоку відвідувачів з цих каталогів. Отже, зростає трафік відвідувачів, зацікавлених у придбанні товару чи послуги.

І це друга перевага цього виду реклами – це цільова реклама.

Третє – ви можете самі регулювати свій рекламний бюджет, виходячи з фінансових можливостей на даний момент.

Четверта перевага – ви можете пропонувати свої товари або послуги відвідувачам певного віку, які живуть у певному географічному місці та користуються інтернетом у певний час або у певні дні.

І, нарешті, п’ята перевага – це швидкість запуску. Ви можете запустити рекламну кампанію будь-якої миті, і вже за кілька хвилин вона буде показуватися вашим відвідувачам.

Ринок онлайн реклами росте з великою швидкістю. Наприклад, згідно з одним опитуванням, 59% компаній планують збільшити бюджет на рекламу в Google та 47% – в Bing. Своє рішення вони аргументують тим, що контексна реклама забезпечує чітку рентабельність інвестицій проти інших маркетингових каналів. 80% рекламодавців користуються цим видом реклами. Пропонуємо вам також приєднатись до них, щоб успішно просувати ваш бізнес в інтернет.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *