Розсилка оголошень

Розсилка оголошень – досить хороший спосіб для того, щоб просувати ваші товари та послуги. Хоча він корисний і пересічному користувачеві, але найбільшу актуальність розсилка оголошень має для торгових та промислових підприємств, і для тих, хто надає будь-які послуги.

Переваги розсилки оголошень

  • не потрібно відкладати рекламну кампанію через відсутність власного сайту
  • це безкоштовний вид реклами – за розміщення оголошень на електронних дошках не потрібно платити (виняток становить хіба що випадок, коли ви звертаєтесь до фахівців, які складуть грамотне оголошення, підберуть дошки потрібної тематики та розмістять на них оголошення)
  • відвідувачі дошок самі шукають ваші пропозиції, ви ж лише даєте їм цю можливість, розміщуючи інформацію про свої товари чи послуги
  • дошки оголошень чимось схожі на газети безкоштовних оголошень, але їхня аудиторія, на відміну від друкованих видань, значно більша, отже, ваше оголошення потрапить практично до кожного будинку

Яку користь приносить розсилка оголошень? Можна виділити два основні моменти.

По-перше, зросте кількість потенційних замовників вашого товару чи послуги, оскільки вони побачать ваше оголошення або на дошці оголошень, або знайдуть його через пошукові системи, які дуже добре індексують сайти оголошень.

По-друге, збільшиться маса посилань на ваш сайт, яка буде містити в текстах посилань ключові запити. А це, у свою чергу, принесе користь і для просування сайту та вплине на можливе підвищення значень ТІЦ (тематичного індексу цитування) та PR.